Snart jul!

Det kan jag väl ändå inte vara först med att säga nu? ;)
Ingen julkänsla har infunnit sig i detta hus än iaf, men har ju inte plockat fram något julpynt heller så kan väl vara därför.
Egentligen är jag mer av en sommarälskare, värmen, sena kvällar, grilla, bada, doften av regn på varm asfalt and so on... got to love it! ;)

Ja ärligt talat skulle det ta mig hela dagen och natten att berätta vad som skett sedan jag bloggade sist och det orkar vi inte med så kan i stället säga så mycket som att.

Om ca 3 timmar ringer de från personligassisten poolen och berättar hur mitt jobb kommer se ut framöver.
Håller tummarna för det bästa! :D
Fick massor med timmar på ICA fram till jul också så det kommer nog bli en hel del pussel. Dessutom fick Marcus behålla sitt jobb så nu ser det lovande ut! Jag har ju räknat med att kunna jobba fram till slutet av Mars då bebisen kommer så nu vill jag inte ha några käppar i hjulet. ;) Med Timmy kunde jag ju utan problem jobba fram till den 14 maj och han kom den 17 maj så ni kanske förstår varför jag räknar med att kunna jobba som vanligt ;p

Imorgon kommer min efterlängtade julklapp, eller den är väl till hela familjen men det var jag som tog mig friheten att köpa den. En jättefin divansoffa till vardagsrummet. :)

För övrigt tror jag att jag fått stora målarsjukan! JA ,iaf har jag uppfunnit en för jag kan verkligen inte sluta MÅLA på allt!
Målar väggar, lister,speglar, skåp och allt därtill. INGET går säkert!
Och på lördag åker jag och Beatrice till Marieberg för att shoppa och då är risken stor att mer färg kommer inhandlas, haha!

Nog för idag och en tid framöver...nu ska här målas!

Kommentera här: