Motivation!

Ja det är ju inte helt ovanligt att man tappar motivationen under sin tid när man tränar!
För min del tycker jag det är helt okej att känna så ibland och kanske bara gräna ett få tal gånger i veckan
för att bara underhålla det man tränat fram och bort. Men så ibland kan det vara bra att se över gamla bilder på sig själv för att komma till skott igen! Jag har en bild som jag tittar på ibland när jag känner att motivationen till träningen försvinner. Och tro mig när jag säger att titta på den bilden gör att jag pallar mig till gymmet fortare än kvickt! ;) eller håller ni inte med?
 
ALDRIG IGEN SKA JAG LÅTA MIG SJÄLV GÅ UPP TILL DEN VIKTEN IGEN!
 
1 Maria:

skriven

Du var snygg där och du är snygg nu med! :D

Svar: Tack Maria va snäll du är! :)
The days of my life..

Kommentera här: