Idag bär det av!

Idag åker jag och Timmy med pappa hem till honom och Lena.
Vi ska va hund- och kattvakt till på söndag då de åker till Ullared över helgen. :)
Ska bli skönt att komma iväg på en liten "minisemester", hoppas verkligen solen
strålar hela helgen för jag hade faktiskt tänkt se om jag kunde jobba upp lite färg i ansiktet.
Dessutom ska jag se till att komma igång med mitt tredje skolarbete som ska va inne om
2 veckor. Rullar på ganska bra med skolan måste jag säga! :D
 
I lördags var det tjejkväll hos oss, vart riktigt lyckat måste jag säga!
Vi käkade tacos och gjorde försök till att spela men i stället satt vi och
tjattrade som i en hönsgård med varandra. Så det kan gå!
Därefter vart det krogen och jag kunde ju ha låtit bli att hålla igång
till 5 på morgonen därpå men Alexandra och jag skulle promt spela
Kinect mitt i natten. Ja så då får man ju stå sitt kast dagen efter ;)
 
För övrigt var det tre år sen i lördags som min älskade mormor gick bort.
Helt sjukt va fort tiden går, alltid saknad aldrig glömd <3
 
 
 

Kommentera här: