Yoga!



Hade gjort mig klar för att dra igång med lite träning här hemma när det ringde på dörren. Det vart svärmor som skulle i väg och gå på yoga och undrade om jag ville med. Why not liksom!? Och jädrar så skönt det var! Bara positivt att säga om det! Jag som dessutom har så problem med min höger axel från att ha suttit i kassan kände att det verkligen var nyttigt! Blir garanterat flera gånger!
Nu blir lite knäckmacka och sen en dusch :)
1 Frida:

skriven

Yoga är svinskönt! Körde jag jämt förr. Ska fasen köra igång min skiva här hemma och köra 40 minuter.

2 Frida:

skriven

Yoga är svinskönt! Körde jag jämt förr. Ska fasen köra igång min skiva här hemma och köra 40 minuter.

Svar: Ja det var underbart skönt! Trodde ett tag jag skulle somna ett tag när jag låg där ;)
The days of my life..

Kommentera här: