Onsdag 23/1

Idag fick jag äntligen jobba igen efter många dagars uppehåll! :D
Dessutom fick jag jobb imorgon med och eventuellt på fredag. :)
Det är på en skola som jag tidigare aldrig varit på, så idag fick jag med mig en liten karta som Marcus ritat åt mig, så jag såg vart jag skulle på morgonen. Har tyvärr inte hört så mycket mer om utbildningen jag ville läsa så jag får fortsätta hålla koll i brevlådan och på mejlen antar jag. Hopppas, hoppas,hoppas!!
 
Till helgen blir det tjejkväll hos Erica på lördag! Ska bli kul för det var väldans länge sedan nu. Hoppas dock det är lite mildare ute då för jag hade tänkt att ha klänning och det är ju en liten bit bort till henne, så hoppas man inte fryser ihjäl på vägen. Sen på söndagen blir det bingolotto med Frida och Patrik. Dessutom har vi bestämt att det kommer vara en äta vad du vill dag så jag sitter redan och spånar på vad jag ska unna mig på söndag. ;)
Och så på måndag bär det av till Ullared med Frida och Patrik! Wiiiihoooo! Gissa om jag kommer köpa träningskläder!! :D Ska bli så himla roligt! Denna helg kan inte bli misslyckad!
 
Nehe hörre ni om jag kanske skulle slå på en film och vila lite tillsammans med
Timmy som redan snarkar som en gris. För ikväll är det dags för gympa
igen så måste ladda upp batterinerna ;)
 
Puss & Kram
 

Kommentera här: