Magsjuka!

Måste va den värsta sjukdomen man kan drabbas av! Har haft så förbannat ont i magen att jag legat och gråtit som ett barn! Sist jag hade magsjuka kräktes jag bara några gånger så var det över men det här va fan rena mardrömmen!! Skulle kunna ha bosatt mig på toaletten om det inte vore för det hårda golvet :/ Sen ska vi inte tala om alla 300 maskiner jag tvättat med kläder, handdukar, sängkläder och madrasser. Ja det var ju Timmy som började med magsjukan och han sa liksom inte till när han skulle kräkas ;)
Marcus fick iaf Vaba natten som var eftersom jag inte hade ork att ta hand om Timmy men idag mår jag bättre. Har druckit en hel del vatten och åt precis min första måltid som bestod av melon :)

Så inatt hoppas jag att både jag och Timmy ska få sova ordentligt :)
Självklart har de ringt och fråga om jag kan jobba nu när jag varit sjuk med, slår liksom aldrig fel! Men kunde iaf tacka jobb till den 11 februari! Då borde jag ju vara frisk ;p

Marcus slängde på min ansökan om att få börja plugga här om dagen också så nu får ni hålla tummarna! Vore då roligt! :D
Nu ska jag göra ett försök att göra lite nytta, kan i inte ligga på soffan hela tiden ;p

Åh just det! Vem är du som kommenterat mitt förra inlägg? :)

Kommentera här: