Så där ja!

Då var man igång! Med pluggandet alltså..;) Första uppgiften som ska skrivas ska handla om hur administrationen ser ut på min hemkommun. Tur man har en svärfar som jobbar på kommunen så han kan hjälpa mig lite. Dessutom har min super snälla mor lovat att hjälpa mig på fredag så det blir ett riktigt ordentligt inlämnat arbete ;P
 
Sen på lördag bär det äntligen av till Linköping för att bo på hotell!! :D

"I vår svit finns vardagsrum, balkong och separat gästtoalett. Sovrummet är avskilt från övriga sviten och har badrum med stort härligt badkar. Sviten har egen bastu och givetvis en välfylld minibar."

Låter väl inte så tokigt va? :D

 

Bara att börja räkna ner timmarna snart, Wiiiihoooo!! :D

Och en ännu underbar sak är att min superduper underbara son springer på pottan själv hela tiden när han känner sig nödig! I början av veckan när vi var hos svärfar och hälsade på sprang Timmy in på toaletten för att han var kissnödig men han hittade ingen potta så jag hjälpte honom att sätta sig på toaletten och då kissade han! Blir så galet stolt över min lilla prins! <3

Och idag när jag vaknade och kom ut i köket stod där en bukett med blommor och en chokladask! Kan ju undra vad min karl har för dåligt samvete för nu när jag fått blommor två dagar i rad ;p

Nog pladdrat för stunden måste fixa lite lunch till lilleman innan jag hämtar honom på dagis! :D 

 

Kommentera här: