Shape up!

Ja så heter appen jag laddade ner för två veckor sedan. Den hjälper mig hålla koll på hur mycket kalorier jag stoppar i mig. Ganska kul att se till en början men också lite av ett wake up call! Tyvärr har ju inte vågen rört sig ett skit efter två veckor utan socker och överdrivet fett men jag ger inte upp. Dock kom ju syster hit vid 8 igår kväll så vi åkte till Finspång och handlade en massa onyttigt till filmkvällen. Så imorgon är det dags för sallad igen :) Har tänkt åka till min mor en dag också och hämta upp hennes viktväktar böcker.

Imorgon ska jag dessutom på intervju på kommunhuset i Finspång. Hoppas jag kan få jobb inom lokalvård eftersom de har lite bättre arbetstider som går ihop med dagis och marcus skift. :) Så håll tummarna åt mig!


Av någon anledning fick jag ett ryck förut och "råkade" beställa hem två korsetter. Kunde ju ha väntat till jag tappat några kilo men kunde inte hålla mig så får se hur de sitter när de kommer :)




Nu hoppas jag svärmor kommit hem så jag kan hämta slipmaskinen hos henne och kan bli klar med hallen till halloween. :D


Blogg you later!

Kommentera här: