Nytt golv, jobb och förkylningar!

Ja det händer mycket när man inte bloggar ;) Till att börja med!
I fredags åkte jag till Alexandra och invigde hennes nya vita, fina kök. Fixade även hennes naglar och då fick jag stek :) På lördagen kom Anna-karin på besök med sin son, åt onyttigt och pratade om livet. Och på söndagen kom pappa och Lena och hjälpte oss färdigt med golvet i hallen så nu är allt klart inför halloween. Och efter det brummade jag och Timmy hem till Frida för lite tjejkväll, vilket var väldigt trevligt! Ja det var den helgen kort sammanfattat ;p

Mogård hörde dessutom av sig förra veckan så nu har jag bokat jobb för några dagar framöver. Väntar dock spänt på att jag kan få börja på lokalvårdsavdelningen vill tjäna pengar!!! :D

okej nu har det tagit mig en timma att skriva ihop detta inlägg, man ska inte titta på serier samtidigt som man bloggar. Ursäkta om inlägget är osammanhängande ;p

Kommentera här: