Trots motgång är jag glad!

Ja det hela började för någon månad sedan när jag skulle kolla in min
tänkta klänning till bröllopet och insåg att den gick att beställa EFTER
den 31 juli! Och vi gifter oss ju den 4 Augusti så har inte så stort hopp om att
den hinner komma hem från USA till dess.


Så jag letade upp en ny klänning!
Som fanns att beställa till för någon vecka sedan då den helt plötsligt var slut såld!!



Så nu är jag utan klänning igen!
Därför blir det en tripp till Norrköping på torsdag men Alexandra,Marcus och Bea
för att se om vi kan hitta något. Troligtvis inte alls lika fint som det jag hittat innan
men jag är inte bitter ;)










För övrgit känner jag mig jätte sugen på att dra ihop till tjejkväll till helgen
men chansen är väl stor att det är för kort varsel igen så folk har annat planerat.
Annars kan ju du som läsare hojta till om du också känner dig sugen! ;)

Nu ska jag ut i solen igen och härja! :D

1 Maria:

skriven

Men vilken otur du ska ha då! :( Och tyvärr är jag ju inte hemma i helgen, så jag kan inte komma på din tjejkväll den här gången heller. :(

2 Jenny:

skriven

Hade vart trevligt, men har liiite svårt att ta mig i skogen tyvärr...!

3 Maddiie:

skriven

Jag håller tummarna för att du hittar en fin bröllopsklänning på torsdag :)

Kommentera här: