Så var det då söndag igen...

Måndag och söndag...det är de dagarna som finns på en vecka för de
andra dagarna märker man inte av. Egentligen märker man inte av så många
dagar som mammaledig....anyway..

Marcus är och jobbar så jag och Timmy har städat idag.
Så nu är det snyggt och fint här hemma.
Upptäckte dock att jag har en tvättkorg som är skit full så borde egentligen
ta tag idet men det får vänta till imorgon för nu orkar jag inte mer.
Dessutom kommer Hanna hit sen så kanske inte är så trevligt att jag springer ner till tvättstugan
hela tiden när hon är här ;)

I fredags hade jag så fruktansvärt tråkigt så jag ringde Alexandra som
till slut ordnade skjuts hit så vi kunde umgås.
Även Woody, Hurstan och Linus kom så vi vart ett litet fredags gäng :)
Dock skickade jag hem alla vid 2 när jag inte orkade hålla ögonen öppna längre
och det är inte så vanligt för att vara mig så antar att det är åldern som
kommer smygande ;)

Snart är det valborg hörrni!
Och då är man bjuden på galej men jag ska nog ta min son och fästman och
åka hem till min far och Lena för att gå på långbord hos deras granne. :)
Kan nog bli riktigt mysigt!

Dessutom är det bara 26 dagar kvar till Timmys ett årsdag!!!!
Helt galet men sant! Snart dags att börja på nästa antar jag ;)

Nehe nu ska jag slänga mig i soffan och ta en litentupplur tror jag!
1 Jenny:

skriven

Tack! Ska testa! :)

Har ju prövat och ladda ner dock, men nerladdningen startar lixom inte.. Skumt skit, haha! :)

Kommentera här: