Ingen bil idag heller....:(

Hade hoppats på att de skulle ha ringt från Karlskoga
idag så vi kunde få åka och hämta våran nya bil.
Dock har nu hela dagen passerat och ingen har ringt så vi får
visst hoppas på att de ringer i morgon.
Då slutar jag dock klockan 2 och det kan kännas lite segt att åka
till Karlskoga men jag vill ju ha våran nya bil :D

Så denna dag har väl inte varit speciellt ansträngande.
Vaknade vid 8 och ordnade lite frukost och tände i pannan.
Så vaknade Marcus och vi hade lite mysmorgon med
täcken i soffan och en film.
Vi såg Gulliver's travels med Jack Black och den var väldigt bra!



Så kom Robin hit och Marcus lagade till lite Chili con carne.
SMARRIGT!
Så åkte vi till Hällestad för att hämta ut mitt paket som jag beställde
i veckan. Visade sig att jag var väldigt trött för jag somande i
bilen på vägen dit och hem. ;)
Vart inte så mycket piggare av det heller så ska jag
vara ärlig kommer jag somna vilken sekund som helst. :S
Aja då kanske man är utvilad tills i morgon.

I paketet som jag hämtade låg det två stycken smyckeshållare
som jag verkligen behövde till alla mina örhängen.
Eller va säger ni? ;)
Bra vart det iaf så nu är det lite ordning och reda på mina prylar!


Nu ska jag ta och zappa ett varv på tv:n och se om
det händer något kul annars blir det nog sängen och en bok.

Godnatt!

Kommentera här: