What a day!

Morgonen vakande jag otroligt tidigt måste jag säga.
Gick upp för att ställa upp dörrarna så jag fick in lite frisk luft och
lite fågel kvitter ;)

Lagade till mig lite frukost medan Marcus och Martin drog till
garaget för att ordna till mitt avgasrör på bilen.

Tog mig en dusch och så drog vi hem till Erica i Dal.
Där de hade lite studiebesök för en klass.
Ericas lillebrors klass :)

Tittade på kalvar,kossor och kattungar innan vi begav oss
vidare till Finspång för att handla lite på Viberga.
Där handlade vi lite käk, träffade på
Isabell och Robin och tog ett varv på buffen innan vi åkte hem
igen för att laga till lite milshake i värmen.!

Därefter vart det lite kubb och Hurstan gjorde oss sällskap.
Jag och Erica vann så klart stor slaget! ;)
Satte oss ner för att snacka lite när plötsligt grannen
kommer gormandes och panikslagen.
Hans hund låg död på gräsmattan mellan Marcus och våran granne!
Alla sprang som galningar bort för att se vad som hänt och
mycket riktigt..på backen låg en utslagen schäfer...
vet inte riktgit vad som hänt men verkar som om han slagit ihop på plats.
Bara så där...mycket otäckt..

När allt lagt sig lite så vandrade vi tillbaka till Martin och Erica för
att hitta på något nytt. Så vi drog fram Sverige spelet, ungefär lite som TP.
Fast denna gång vann Martin hela spelet..
och då vart det dags för lite mer mat så vi slänge ihop lite fläskfile med kroketter!
Mums mums ;)

Men nu så har vi tagit oss hem för att slå på en film i
denna kvava värme så låter nog dörrarna stå öppna en stund.
Till råga på allt så åskar det också!

Ja..vad ska man säga?!

What a day!

Kommentera här: