Rain..rain..rain..

What to do?
Nä ska jag vara ärlig så har jag lite inplanerat för dagen..
Svärmor ska på kryssning så ska vara hus och hundvakt tills i morgon :)

Igår var Bea och jag en sväng till morfar i Hälleforsnäs och så tog vi oss
en sväng förbi mormor..eller hennes grav...den var jättefin :)


Så åkte vi  vidare till morfar och fick oss lite mat och glass :D
på vägen hem svängde vi in på lager 157 och jag hittade två stycken
klänningar som fick följa med hem...

Föresten var jag och Frida till Linköping här om dagen och då införskaffade jag de
snygga collage jackorna som de har på Ginatricot! :)


Köpte en blå och en svart men ska jag vara helt ärlig är jag sugen på den röda också ;)




Så till helgen då...är lite sugen på att åka till sommarstugan och gå på Putte i parken :)
men verkar inte finnas så mkt sug på det hos mina vönner så får se om det
blir av eller om man blir hemma hela hegen...:/ Hade ju varit kul för
jag missade putte i parken förra året med ...



I år spelar bla. Europe,Amanda Jensen,Takida,The Ark,Neverstore,
Teddybears,The sounds,Timo Räisänen,Hästpojken,Maskinen,The Hives och Petter
...:)

Ja men vi får väl se hur helgen slutar helt enkelt! :D


Nu Frukost!

Kommentera här: