Vilken dag...

1. Marcus måste in till akuten i Norrköping
2. Måste åka två vänder ner till Vingåker för att jag
    glömde allt jag skulle handla på bolaget första gången.
3. Åker in till Norrköping för att hälsa på Marcus, kör vilse.
4. Ska åka för att käka mat efter besöket i väntan på Marcus provsvar
    som skulle visa om han fick åka hem.Efter vi ätit tar vi
    en vända till macken. Linnea tror jag menar att vi ska tillbaka till
    sjukhuset och visar mig vägen dit. Då vi egentligen ska åka hem!
    Bara en ganska stor omväg!!!
5. Marcus får inte åka hem utan måste stanna över natten!
6. Bilen går sönder 1 mil från Igelfors. Fästet i stötdämpare har lossnat!
7. Får kör 10-20km från Igelfors till byle tog mig hundra år.
8. Försökte packa inför i morgon men kläderna är inte torra ännu! GREAT!
9. Nu tänker jag sova så allt bara kan bli bättra i morgon!
1 Jenny:

skriven

Bläää för mag baciller!! Kram

Kommentera här: