Måndag, nya tag med en leverpastej smörgås till frukost!

Så var det måndag och helgen har blåst förbi...;)

Fredag Jobbade till 18.30 så vart det bilen hem till mor för att göra sig i ordning.
Så tillbaka ner till Vingåker och hem till My som fyllde 22 och hade fest.
Till en början var det väl ganska få av oss och ganska lugnt så ringde det på dörr
klockan och *PANG*så var lägenheten full med party glada människor.
Men så vart alla människor på nåttvänster väldigt fulla på en gång så de
 flesta drog sig hem och en del med nattbussen till stan.
Så det slutade med att vi var ganska få kvar.
Själv fick jag ett återfall av Mr D så jag ringde lillebror som körde mig till Högsjö.

Lördag Om jag kunde hade jag kapat av mig huvudet för det dunkade
så där härligt i huvudet när jagskulle förska gå eller bara blinkade 
när jag låg i sängen så det vart till att somna om efter en dusch.
Så kom lillebror runt 4 tiden och hämtade mig och körde mig vidare till My
 igen som var i full gång med städning,vilken röra säger jag bara.
Så vart klockan 7 och My körde mig till Karin (min kassachef)
som hade middag hemmahos sig för alla som jobbar i kassan.
 Var hur trevligt som helst med god mat och vin. Så vart klockan 11 och
jag åkte med Sara ner till Jensa där David och Alexandra väntade.
Dock vart det inge långt partande hos Jensa
för Alexandra hade lite andra planer.
Vi skulle nämligen över till om man så kan kalla det "Ex".
Sen är det väl lite svårt att säga vad man
ska klassa "festen" som, tyckte mest folk stod och skrek på varandra,
några som slogs och brudar som grät. Ja ni kan ju själva tänka
er vilken party stämning det var. Så närmare klockan 2 var det inge roligt
 längre så jag ringde lillebror 2 och frågade om han hade sovplats.
Tack och lov bor han bara två trappuppgångar från den
festen jag var så det var bekvämt. ;)

Söndag Inte ett dugg bakis så efter att lillebror lagat mig lite
 frukost begav jag mig hem till Alexandra för att se om de var vakna.
Så tog jag bilen hem till mamma och käkade lite
lunch, resten av kvällen såg jag bara på film.

Ja det var väl i korta drag helgens bravader...Denna vecka såg
det ganska tomt ut till en början men
Så fick jag jobb både tis,ons och torsdag så det känns skönt.
och på fredag blir det Bio med pappa,lena och syster..ska bli mysig.
vi ska se "Män som hatar kvinnor",
böckerna är sjukt bra så hoppas verkligen filmen återspeglar mkt.
Så på lördag blir det Mc fest i Vingåker, weeeeiii!!!!

Nog för idag...pusss

Kommentera här: