Måndag

Ja så var det dags igen med lite arbets vecka, dock en väldigt kort än. jobbar bara idag och i morgon va jag vet sen är det dags för nyår och så ska jag hänga i Örebro en dag så det kommer nog bli en kort vecka ;)

Efter jobbet vart det en tur till Katrineholm där det skulle inhandlas lite olika saker. Vart en sväng på Åhlens för att ordna hårfärg, en tur till bolaget för att fixa lite skumpa till nyår och så vart det en sväng till skoaffären "Belle" där jag handlade på mig 4 par nya skor ;D
 


Hade lite svårt att bestämma mig vilken färg på moonbootsen så det var båda två!
Och, ja jag vet de är lite töntiga men det är ju jag med så..;)

Så nu är nyår mer eller mindre klart...skor,klänning,hårfärg,smink,akohol osv. Bara förfesten som saknas nu!
 Någon annan som ska till Örebro över nyår föresten??

nog bloggat för idag..ska kolla på Mamma Mia som syrran tankade ner förra veckan.

Puss & Kram
Miss you "Mr J"

Kommentera här: