Åhhh...

Nu har det gått så där lång tid sen jag bloggade igen att jag glömt vad jag
skrev om sist...aja ursäkta om jag upprepar mig ;)

Helgen passerade med dunder och brak.
Gjorde ett ärligt försök till att skicka ut inbjudningar för
en tjejkväll på lördagen men eftersom det var ganska så i sista minuten
kunde ju ingen komma men det var ju värt ett försök.

Men min trogne vän Alexandra kom på fredagen i stället så vi
hade en liten tjejkväll. Dessutom kom det fler människor på kvällen så det vart
faktiskt väldigt trevligt :)

Alexnadra tog med sig min bil hem på lördagen och hennes pojkvän
kunde sen hitta felet...eller iaf ett av dom..för när
han väl hade börjar skruvat upptäckte han att stötdämparen/fjädern var av på
höger sida så det vart lite mer att laga...typiskt min tur :)

Får se hur länge min skit bil blir borta men än så länge går det
ingen nöd på mig :)

Hoppas verkligen att pappa och Lena kan komma till helgen också.
De hade tänkt ta en tur till oss förra lördagen men hade lite mycket att göra
att vi fick flytta på det. Så nu häller jag tummarna för denna helg.
Saknar dom faktiskt. <3

Nästa helg är det påsk och då lär det bli full rulle
an jag lova eftersom både jag och Marcus har skillda föräldrar
som alla gärna bjuder på påskmat..ja ni kan ju tänka er själva
vilket fart och fläng det kommer bli ;)

Brukar alltid lösa sig till det bästa!

Nu ska Timmy och jag ta en dusch för jag körde just
ett till träningspass i vardagsrummet! Bra skit!

Hej hå!

Kommentera här: