En helt vanlig onsdag

Snart börjar Timmy på dagis och jag måste börja jobba igen..
Ja det är lite så det känns när dagarna bara springer iväg för en..:(

På tapeten idag stod det från början att jag och Timmy skulle
ha åkte till Norrköping med Linnea och Hugo. Men i stället
städar och tvättar jag och klockan 15.00 ska jag
och Timmy infinna oss på Viberga för fika med Hanna Persson.
En helt vanlig onsdag alltså! ;)

I morgon ska Timmy och jag packa väskan för
på fredag bär det av mot hemlandet, Norge. :D
Timmy ska äntlligen få träffa sin gammelfarmor (oldemor).
Farmor (bestmor) fyller dessutom 90 år och min kusins
sambo fyllde 40 den 17 september så det blir kalas för hela slanten.
Det ska bli underbart att få komma iväg på en liten resa
men blir lätt ganska insnöad här hemma.

Nu kom iaf Marcus hem så nu får vi ta och laga lite lunch tror jag :D

Ove and out // Bloggmorsan <3



Kommentera här: