Det är farligt när solen skiner..

För då blir jag så otroligt sugen på att shoppa lite sommarkläder ;)
Jag har ju inte direkt kunnat shoppa kläder på några månader
eftersom magen varit lite större än vanligt ;P
Men nu tog jag mig friheten att klicka hem lite plagg så får vi se om
om de blir bra eller inte. Magen är ju egentligen som störst nu men
byxor borde jag ju kunna knäppa under dunderkulan..;P
Eller så får jag helt enkelt mäta med mina vanliga byxor!

Anyway....

Här kommer ett smakprov!


Nya leggings, klänning, skjorta och en kavaj samt lite jeans och annat kul! ;)







I morgon är det ju valborg gott folk!
Då kommer det hit lite gäster och så blir det lite grillat och ett varv ner till brasan. :)
Får hålla tummarna för ett fint väder och en trevlig kväll!


Nu blir det kebabtallrik i Finspång! :D



1 Maria:

skriven

Riktigt fina kläder. :D

Kommentera här: