Besök!

Idag fick Timmy och jag besök av Jenny och hennes lilla prins, Filip. Såååå söööt!
Vill också ha en bebis, eller en till bebis säger man nog.
Helst igår! Men var sak har sin tid och just idag blir det ingen bebis. :)
Vi fikade och pratade gamla minnen, nya minnen, erfarenheter, jobb,
karlar och ja allt annat som två kvinnor kan tänkas prata om. :P
Va väldigt kul att de kom på besök iaf. Man tappar så mycket fina vänner när man flyttar och har sig så
det är så kul när man äntligen kan träffas och umgås igen. :)
Nästa gång ska jag och Timmy försöka oss på att hitta hem till dom i Norrköping!
Kan bli väääääääldigt spännande, eftersom jag är så usel på att hitta där.
 
Och imorgon bär det av mot Örebro (där jag hittar bättre)!
Så ska packa väskan snart med alla prylar som ska med på äventyret.
Dessutom blir det nog lite träning till kvällen, får bli min favorit Susanne Lanefelt idag med! ;)
 
 
Blogg you later!
1 Jenny Nilsson:

skriven

Roligt var det minsann, får vi göra om snart! :) Och det är inte svårt att hitta hem till oss. Tänkte på hur jag åkte på vägen hem, och et kan nog till och med du hitta! ;)

Svar: Ja det var jättekul! Ska be marcus dra en säg förbi er så jag hittar när det väl är dags att komma till er! :)
The days of my life..

Kommentera här: