Lite smått panik...

Typiskt mig att få lite smått panik när det inte går som jag vill ;)
Min svärfar ordnade så jag skulle få komma ner på kommunen för att intervjua lite
till min skoluppgift.
Hade hoppats på att kommunsekreteraren skulle ha tid att ta emot mig nästa vecka så
jag kunde bli klar med uppgiften fort.
Men tyvärr hade han inte tid för mig förens den 25/2, alltså inte nu på måndag men måndagen efter.
Sååååååå nu funderar jag på att börja med de andra uppgifterna i stället så jag inte
hamnar efter med allt.
Köpte en litteratur bok av en kompis som jag får idag så då kan jag ju dra igång på en gång.
Dessutom köpte jag bok 2 av en på blocket så den borde dimpa ner i lådan nästa vecka.
(Så länge det inte var en bluff vill säga, men det tror jag inte)
Jobbigt när man är så taggad för plugg och känner att det liksom kör fast redan på
första uppgiften. Men som min mamma alltid brukar säga "Bit ihop eller bryt ihop"!
Krävs ganska mycket mer för att jag ska bryta ihop så jag tänker
hoppa vidare med nästa uppgift i stället. :)
 
Min mor har uppfostrat mig med fler kloka ord kan jag lova,
även detta citat brukar komma upp i mitt huvud när det
står mellan att bära och brista;
"Stör du dig på problem så små så är du nog inte större än så"
 
Ja hon är allt bra klok min mor. :)
Jag, Marcus och Timmy ska dit senare i eftermiddag för att äta
lite mat och umgås lite har vi tänkt.
Mamma hade tydligen fått någon leksak av en säljare på jobbet
som hon var väldigt angelägen att få ge Timmy.
Ska bli spännande och se vad det kan vara. :D
 
Igår kom svärmor, Kurt, Anna och Johnny hit för lite fika.
Anna hade bakat semlor som smakade otroligt gott måste jag säga!
Så det var ett riktigt trevligt avslut på alla stjärtarsdag ! :)
 
Måste bara berätta att tv:n står på i bakgrunden här hemma och det är
"Vakna med NRJ" och precis nyss va jag tvungen att ta en paus för att sätta mig vid tv:n
för då var Zara Larsson i studion och sjöng live.
Helt galet va duktig hon är!
Hon upptäcktes i talang när hon var liten..kolla själva här!
Tänkt den som hade en sådan stämma, hade man ju inte suttit här och
rullat tummarna, haha!
 
Nog om det nu ska jag dra igång med lite morgonträning!
 
Tjillevippen!
 
 
 
 
1 Maria:

skriven

Hon är suuuper grym! :D Älskar hennes röst!

Kommentera här: