Dags för barnvagnsdjungeln igen!

Det är ju ungefär som att slänga sig in i en tornado när det är dags att
börja leta barnvagn. De flesta tipsar om märket Emmaljunga och själv tycker jag att
de verkar väldigt bra så vi lär nog köpa en därifrån.
Meeeen....(alltid ett men) jag ville beställa en på nätet men de hemsidor som
är återförsäljare av just den barnvagnen jag vill ha, skickar inte barnvagnar med posten.
Utan jag måste hämta ut dom i städerna där företagen ligger.
I detta fall, Stockholm, Malmö och Karlstad....:(
Så jag antar att vi får åka in till Nörrköping en dag och kolla på babyroffsen :)
 
Nog om det...
 
Denna vecka har varit lugn från jobb, än så länge, har ett pass inbokat på fredag förmiddag.
Sen på lördag är det galej hos Maria så då ska jag och Marcus dit.! :D
Sen på söndagen åker svärmor och Kurt med Timmy till Kolmården och jag är
väldigt sugen på följa med så får se hur sent vi kommer hem kvällen innan.
 
Men nu ska jag gå och hämta mitt lilla troll som är på dagis och leker :D
 
Blogg you later!
 
 

Kommentera här: