Jag ska måla hela världen lilla mamma!

Ja fy sjutton vad jag har målat och slitit idag! Efter att jag och Timmy hade käkat frukost i morse drog jag igång med målningen. Så kom svärmor på besök och ville låna Timmy för en promenad. Vilket var väldigt bra eftersom jag var så upptagen. Medan färgen torkade stekte Timmy och jag potatisbullar till lunch. Var sjukt gott idag! Min lilla skrutt simmade ganska så snart efter att han ätit så då drog jag fram tapetrullarna och klistret och började tapetsera som om jag aldrig gjort något annat. ;) Så det gick fort undan och mitt stora hjärta var duktig och städade bilen under tiden. När jag tillslut bara hade en våd kvar vart det lite krångligt eftersom det var ett proppskåp i vägen och ett uttag. Så av erfarenhet från några dagar tillbaka undvek vi att ha strömmen på i huset denna gång. Vilket resulterade i att jag och marcus stod med ficklampor och limmade sista biten men det vart lika snyggt för det :) Så nu är det bara golvet kvar, fått hoppas min kära far kan komma hit innan halloween och hjälpa mig!
Nu orkar jag inte kladda mer för nu är jag så sjukt trött! God natt!
1 Maria:

skriven

"Min lilla skrutt simmade ganska så snart efter att han ätit" Kan det vara ett mobilinlägg tro!? :D För jag antar att han somnade och inte simmade. ;)

Svar: Ja precis, det var ett mobilinlägg :) Eller vadå? Brukar inte din son simma efter att han ätit ;P
The days of my life..

2 Maddiie:

skriven

Fan vad duktig du är dessi :) Du får lägga in lite bilder så man får se resultatet :)

3 Maria:

skriven

Svar; Haha nej han brukar göra magplask av nåt slag i badkaret, men inte simma. ;D

Kommentera här: