11 dagar...

Kvar sen är dagen här som jag har längtat till! :D
Och förberett en HEL DEL till kan jag lova....fy sjutton säger jag bara!
Idag ska jag faktiskt dra igång och diska mina 200 glas så de är rena och fina till bröllopet. Dessutom ska jag bädda i ordning 6 stycken sovplatser och städa lillstugan på tomten så även två kan sova där om det behövs. :) Fullt ös medvetlös...eller ja vi får väl se hur det går. Jag har ju nämligen en underbar liten son som står och gallskriker i hallen för att han inte får gå ut och titta på alla grävmaskiner som håller på och bygger lekplats bredvid vårat hus. Stackarn, han står och åch säger "ååååhhh", "ooojjj" och "buuuuu". Så som ni säkert förstår det inte så lätt att få något gjort med honom ute eftersom han bara springer iväg och tittar på maskinerna hela tiden. ;) Men vi får göra ett försök efter frukosten.

Igår kom Madde förbi jobbet med en jättefin bröllopspresent till mig och Marcus. Ett stort hjärta dekorerat med blommor och text och ett handgjort kort. Tack så mycket! :D
Ska försöka hänga upp det idag när tillfälle ges.

Nehe dags att dra igång då...;)
1 Maria:

skriven

Åh vad jag längtar! :D

Kommentera här: