9 dagar senare..

Då har vi äntligen landat efter allt ståhej från den 4 augusti. Känns lite tråkigt att det redan är över med tanke på alla månader jag lagt ner på allt men det vart ju så otroligt lyckat! :D
Jag kan inte tacka tillräckligt till alla som var med och hjälpte till med allt som hade med bröllopet att göra. Dessutom vill jag tacka alla mina underbara vänner och släkt som kom och delade vår dag. Är så otroligt nöjd även om jag kan erkänna min enorma ångest dagen efter då jag kände att jag inte hade hunnit med att sätta mig ner och prata med alla gäster. Men sånt man får räkna med när det är så mycket gäster osv. Hade precis samma ångest efter Timmy's namnceremoni. Nog om det, var ju min mening att bara säga Tack, tack och åter tack! Och ni kan va lugna det kommer bilder! Ska bara se till att få in alla ;)


Till sist vill jag bara berätta att Timmy hade sin första dag på förskolan idag. Stora killen som gör sin mamma och pappa så stolt! <3

Kommentera här: