Fredag utan party..tro det eller ej ;)

Idag har jag latat hela dagen. låg ute på gräsmattan en stund
och försökte mig på lite färg men orkade inte solen
allt för länge..

Igår kom jag fram till att jag ville till Sweden rock och
det går väl så där. Det blir kanske jag och Anna som åker men
det är ännu inte klart.
Anna har iaf kirrat boende hos sitt ex så
några stålar tjänar vi nog in på det. :)
Så blir det buss dit och hem för 500 kr vilket är j'vligt
billigt jämfört med tåget som kostade skjortan bara på resan ner.
Biljetten är lite oklar ännu då jag hört av mig till flera på blocket och
en del har biljetten kvar. Men frågan är om man ska köpa 3 dagars nu
eller på plats eller bara köpa en dagsbiljett eller 4 dagars.
Köper jag 4 dagars missar jag Jenny's maskerad fest och det
kan jag inte för då dödar hon mig samt att jag kastat 700 kr i sjön
på en dräkt som jag inte vet när jag kommer ha bruk för nästa gång.
Ja som ni ser är allt ett STORT FRÅGETECKEN just nu!
Får bara hoppas det löser sig snart för det är ju inte långt kvar!!

I morgon blir det jobba för min del..värsta mördar passet 10-13
Inte allt för jobbig kanske ;)
Sen får vi väl se vad som händer..troligen blir det väl
lika mycket party som idag, vilket är lika med INGET!

Ska sluta ta och göra mig själv till offer nu och försöka hitta på något
underhållande här hos Cai och Jenny.. ;)
1 Jenny:

skriven

Yeeees, you're going to get killed if you miss my party ;) haha!

Kommentera här: