Träning!

Idag var det dags igen! Lämnade Timmy på dagis sen åkte jag och Frida raka spåret mot Medley för träning. Idag vart det inga styrke maskiner utan bara motion på löpbandet och crosstrainern. Var väldans skönt måste jag säga!
Frida och jag har dessutom tänkt att springa vårruset till våren. Och vi hade hoppats på att vi skulle få ihop ett lag på 5 stycken så vi kunde få en picknick korg och ha lite picknick efter loppet. Kanske du är sugen? ;) Vore väldigt kul och blir lite som ett mål att genomföra under vår viktminskningsresa :D
Vet ni att jag mätte omfånget på min kropp igår. Hade skrivit upp alla mått när jag började den 5/11 och nu hade jag går ner massor i centimeter! Hela 5 centimeter på knät bara! Haha! Helt sjukt! Knät liksom! Men det är så kul att se skillnad, man blir så taggad att fortsätta då. :D





Under tiden som jag skrivit har min lilla vilde somnat så nu ska jag passa på att ta tag i tvätt och städ.
Blogg you later! ;p

Kommentera här: