Paket!

Idag kom paketet med klänningarna samt de andra prylarna :D
Klänningarna satt as bra, så de kommer jag behålla. Men bikinin får åka tillbaka för som jag misstänkte satt den inte ens i närheten så bra som på bilden.
Får väl beställa en ny sen när man tappat 18 kilo till ;)
Har lyckats skakat av mig 9 hittills så hoppas det fortsätter åt det hållet :D

Tog mig faktiskt till gymmet väldigt tidigt imorse för att få träna på i lugn och ro. Riktigt skönt när det inte är fullt på gymmet så man tvingas vänta på maskiner man vill köra. Så vandrade jag ner en våning och slängde mig i motionsbanan för lite simning. Kommer nog göra så oftare för det va riktigt härligt! :D

Imorgon är det äntligen dags för lite jobb igen! Sen ska vi dela ut de sista julklapparna till marcus syster med familj :) Så kanske vi äntligen kan kasta ut granen!

Nu blir det iaf sängen med min lilla guldklimp i väntan på att min älskade kommer hem! :)
1 Frida:

skriven

Du är grym! =) <3

Svar: Desamma du! :) <3
The days of my life..

Kommentera här: