New nails!

Orkade inte måla naglarna igår, så gjorde det idag i stället! :D



Timmy verkade vara på bättringsvägen idag, han åt och var flyttad. Till och med mer vaken och mindre feber men så för någon timma sedan kräktes han igen så nu får vi se hur natten slutar :/

Tur att min kära man har ordnat netflix så vi kan kolla film när Timmy är sjuk! :)



Idag har vi tittat på







och nu tittar jag på


lite lagom sjuk film faktiskt ;) Vet inte om jag ska stänga av eller fortsätta titta!

Igår såg vi två filmer som jag iaf rekommenderar! :D




Hoppas bara Timmy känner sig bättre imorgon för jag börjar få myror i brallan av allt stilla sittande ;)
Tjingeling!
1 Maddiie:

skriven

Snygga! :)

Svar: Tack så mycket! :D
The days of my life..

2 Jenny Nilsson:

skriven

Jag har en plan! Om du har lust! Jag ska vara tärna på ett bröllop i början på augusti, lust att fixa mina naglar där någon dag innan? :) Vore sjyrre! :)

Svar: Aha nu såg jag att det var du Jenny! Värdelöst med bloggappen ibland. kan inte skriva kommentarer och sen stod inte ditt namn som avsändare på kommentaren förens jag gick in på blogg.se :/ Men det ska inte vara några problem så länge jag inte jobbar då :)
The days of my life..

Kommentera här: