Nu ska det bli klart!

Efter att ha hämtat Timmy på dagis idag tog vi bilen till Finspång för att möta upp Marcus. Där efter åkte vi raka spåret mot Rusta i Norrköping och handlade vitfärg och tapeter till hallen. Har målat ett lager idag så imorgon blir det ett till lager innan jag slänger upp tapeterna :D

Efter Rusta svängde vi förbi Babyproffsen för att titta på ny barnvagn till Timmy för att jag blir så förbannad på den vi har! Men i stället köpte vi en så nu har han en ny vagn,
en EmmaLjunga Scooter 2.0

Sägs vara asbra! Låt oss hoppas det ;) Nu blir det film och mys med min lilla buse som ligger och sover bredvid mig <3


Oh, glömde nästan! Intervjun gick asbra! Bortsett att skrivaren inte funkade så chefen fick skriva ut mitt personliga brev när jag kom dit. Plus att jag självklart glömde belastningsutdraget hemma som jag skulle ha med mig! Men hon va så trevlig som lättsam så det var ingen fara med något. :D Så nu ska jag gå intro några dagar sen får vi hoppas att man kan få jobba ordentligt! Har ju inte hört ett smack från Mogård på två veckor! :(

Aja, nog om det..tack och godnatt! :)

Kommentera här: