Helg igen!

Ja det har redan gått en vecka sedan vi hade Halloweenfesten och den var grymt lyckad!
Iaf om man bortser från att någon/några tyckte att det var helt okej att ta alkohol som de behagade.
Och sen är det alltid några som ska jävlas och bråka, men det vart ju inte allt för livat som tur var. :)
På lördagen åkte jag och Timmy med mamma till Flen för att fira min kusin som fyllt år.
Så himla kul att få träffa sin släkt och umgås. Vi ses allt för sällan :(
 
Denna vecka har jag jobbat på som vanligt. 6.00-11.00 varje dag och städat som en galning! As kul med alla skolbarn och dagisbarn som är så nyfikna och frågar en massa. :D De flesta vet ju att jag är Timmy's mamma så helt okänd är jag nog inte ;)
 
Så idag är det då äntligen fredag igen så nu är det mys med min lilla skrutt i väntan på att pappa Marcus kommer hem från sitt jobb. :D
Vi har redan börjat fredagen med att titta på Hotshot2 för 5786745634 gången men who cares? ;)
 
Till slut vill jag tipsa er, mina kära läsare om en bra sida!
Har inte själv beställt något men de har mycket fint ;)
http://www.revolveclothing.com/
Ciao!

Kommentera här: