1 års kalas!

Ja det är helt sjukt när jag tänker på det!
Vart f-n tog tiden vägen!?
Min lilla älskade Timmy blir 1 år i morgon och jag är världens stoltaste mamma! :D
För varje dag som går händer det saker hela tiden och
jag börjar inse att det snart är dags att lämna honom på dagis men
en månad till får vi iaf vara hemma och leka. ;)

För övrigt är jag för tillfället så fruktansvärt avundsjuk på alla mina vänner
som går runt och är gravida nu. :)
Vill också ha ett litet liv i magen igen, finns ingen härligare känsla faktiskt.
Ååååååhh vill också!!!

Dessutom är jag avundsjuk på alla som går och tattuerar sig hela tiden!
Jag är 25 och har fortfarande inte gjort min första...
har ju länge länge lääääääänge funderat på olika motiv men sen
kan jag liksom aldrig bestämma mig så det blir liksom aldrig av...
får nog ta och ta tag i saken snart! :)


Nehe nu ska jag baka kakor,städa och tvätta!!

Hej hopp!
1 Maria:

skriven

Jag vill också ha ett till barn, och flera tatueringar! :D

Kommentera här: