Nu är det sooool igen!!

Eftersom bilen nu är ganska trasig, det kluckande ljudet har nu övergått
till någon form av burk ljud :S
Står nu bilen parkerad till imorgon då Alexandras snälla pojkvän
ska slänga ett öga på den. Hoppas på att det inte är allt
för allvarligt men så tur har man väl inte :/
Vi som skulle hälsa på Frida och Adrian den här veckan :(

Igår kom rosenbladen jag beställt till bordsdukningen på
bröllopet! :D Nu saknas bara murgrönan :)
Dessutom kom svärmor,Kurt, svägerskan Anna och Johnny hit
och käkade mat. Vi fick även se en hel del bilder från Kenya.
Väldigt spännande, får se till att åka dit nån gång i framtiden!
Vi var även en sväng hos Marcus syster Malin och tittade på
lilla Olle som var så sjukt liten bredvid Timmy.
Bara att inse att min kille börjar bli riktigt stor nu! :D

Fick ordning på mina skatteproblem igår!
Va så säker på att jag skulle få betala tillbaka men
jag får tillbaka i år igen! Dock inte 20 tusen förra året
men det var inte långt i från :D

Det betyder att min bröllopsklänning och sminkning är så gott som betalda!
Ja just det! Höll på att glömma att jag var ute och pratade med skolan
bredvid oss igår ang. bord,stolar, tallrikar osv.
Det gick hur bra som helst att låna allt, dessutom kunde hon som ansvarar för
skolans kök diska efteråt för man måste ju vara utbildad för att få använda de stora
maskinerna som de har. Så nu kan jag pusta ut för nu är det ordnat! :D

Nu vill jag bara ha ett jobb!

Nu ska Timmy och jag äta frukost sen ska vi spendera dagen ute!
1 Jenny:

skriven

Vi styr upp det en annan gång Dessi :)

Och du är inte en av dom som jag är besviken på.. Utan dessa människor som lovar flera ggr om, men som aldrig dyker upp...

Kommentera här: