Julfint...ja, lite tidigt..

Fick lust att sätta upp julgardinerna förut men kände
att det nog var lite tidigt ännu så de får
ligga kvar i skåpet ett tag till. :)

Timmy och jag tittade på Madicken förut, eller
jag tittade för Timmy och Marcus somnade ;P
Madicken hoppade från taket, fick hjärnskakning och missade sin skolutflykt,
eller trodde hon men läraren hade ju ramlat i trappen och
också fått hjärnskakning så skolutflykten vart inställd....anyway..
När Madicken sen kom iväg på sin skolutflykt har hon en så söt
sjömansklänning på sig. Jag hade faktiskt själv en liknande när jag var
liten :) Så nu önskar jag att jag kan få en liten dotter som jag
kan köpa en sådan fin klänning till. :D

Men under tiden som jag väntar på det får jag köpa fina kläder
åt min älskade son. <3

Till jul hade jag nämligen tänkt mig att han skulle ha
någon fin kostym eller nått så jag satte mig vid datorn och lyckades
hitta världens bästa sida men fina kläder till barn!








Är dom inte sjukt söta!? Vill köpa allt men de var ju inte allt för billigt
så får väl välja en dress till att börja med ;)
Dessa kläder fanns ju från 6mån - 2 år så har ju tid på mig att handla ;P



Nu ska vi visst till Finspång ett varv och handla lite
till söndagsmyset!

Hej hopp!
1 Maria:

skriven

Jag hade också en sån klänning, fast marinblå. :D

Kommentera här: