Gosh!

Tiden bara springer iväg och jag glömmer bort att blogga ;)
Bilen är iaf hämtad nu och står så fint och glänser på våran tomt.
Så otroligt skön att köra måste jag säga, man sitter som på en tron när
man kommer körandes ;P

Vi tog dessutom ett varv på IKEA med pappa och Lena efter att vi hämtat
bilen. Vart lite nya hyllor till vardagsrummet och en skötväska till bebisen samt en
massa annat småplock. ;)

Frida bus var här igår och hjälpte mig sortera ALLA barnkläder och då menar jag
verkligen ALLA barnkläder! Caroline har sett till att vi klarar oss väldigt bra på
den fronten måste jag säga. Tackar och bockar!
När vi hade plockar färdigt med alla kläder åkte vi med Robin och Marcus
till Norrköping för att handla lite film och filmtillbehör.
Tanken var från början att vi skulle gå på bio men det vart
film här hemma i stället.
True Grit för att vara helt exakt och den måste jag nog rekommendera alla!



Annars är det väl inte så mycket mer som hänt..
ev. pratade jag och Frida om att ta en sväng till IKEA nu i veckan
eftersom jag är ledig tis,ons,tors men sånt brukar ju ändra sig ganska snart
om jag känner mitt jobb rätt ;)

Vi ska ha äta smörgåstårta hos morfar på onsdag
också. Till minne av mormor som gick bort för ett år sedan denna vecka. :(
Men med allt dåligt kommer något bra och jag anser att bebisen kom
som något bra efter det tragiska. :)

Nehe det får nog räcka för idag..ska ta och dra på mig
ett ansikte så jag kan åka och jobba sen.

Tjingling!

Kommentera här: