And it's monday morning again!

Sitter här och morgon diggar lite till Shakira med Waka Waka.
Riktigt härlig låt faktiskt man blir ju så förbannat glad och vill bara hoppa runt i rummet! ;P

Min tanke var att tvätta idag men när jag kom ner i tvättsutgan var den upptagen
så bokade tid i morgon i stället. Så i morgon har vi rena kläder igen ;)

Börjar klockan 16.30 idag så får fylla ut dagen med lite andra sysslor
innan det är dags att bege sig ner till jobbet.
Ganska träligt att gå hela dagen och vänta på att få börja jobba,
dessutom är det inte alls många timmar heller men va fan pengar blir det iaf.
Imorgon är jag ledig hela dagen så får se om det blir en ridtur med svärmor
som i vanllig ordning. Marcus slutar 2 och han ville in till Norrköping så får se
hur det blir. Tänkte även gå en promenad med Hanna när hun slutat jobba också
så vi får se hur det ehla slutar. :)

Nu ska jag iaf ta mig en dusch!

Ciao

Kommentera här: