Det är dags för söndagsmyyyyyyyys ! <3

Igår bar det av på Halloweenfest i Norrköping.
Dock vart det nog inte riktigt som planerat för min kära Marcus
fick nog en shot för mycket och jag höll på att somna så förbannat
trött som jag var så vi varade bara 3 timmar på festen ;)

Hemresan var dock väldigt rolig eftersom Marcus var lite fyllehungrig fick vi åka
driven på Mc donalds. När vi var klara med att vänta på maten
skulle jag svänga ut till rondellen men då hade smartskafftet
ställt sin PLUS MENY COLA på instrumentbrädan!
Så jag duttade lite på gasen och plask så låg hela drickan och skvalpade
i Marcus knä...Fy f-n vad jag garvade! Han skrek som en stucken gris
och innan han hade fummlat reda på plastmuggen hade allt runnit ut
så han gormade "Jag har is på hela min p**g!!!!"
Ja det var en väldigt rolig resa..när vi sedan kom hem vart det
duschen för hans del medan jag gjorde i ordning för lite filmmys i sängen.
Sagt och gjort dock tror jag inte han fick ut så mycket av det eftersom han inte ens kommer
ihåg att han tittade på film i natt. ;) Bra kille det där! :P

Idag var vi då båda pigga och glada så vi städade och
lagade till lite helstekt fläskfilé och potatis tills
Sofie, Fredrik och barnen skulle komma.
Vart jättetrevligt med lite Guitar Hero och Yatzy :)
Nu blir det lite film på det hela och lite onyttigt tilltugg!
Denna film blir det ikväll, får hoppas det är något att se.

Kommentera här: