Det vankas födelsedags fest!

Imorgon fyller älsklingen år! :D <3
Och Erica fyller på lördag så det kommer bli party,party denna
helg vill jag lova! ;)
Marcus har ju som sagt redan fått sin present men Erica ska få
lite prylar. Dessutom är det ju Hasselbacken på lördag så
jag hoppas verkligen på fint väder! Förra året regnade det och det var
inte så där vidare roligt men men det återstår att se :)
Tror det är wizex som spelar denna gång...
inte för att en är där för att lyssna men iaf ;)

Åh, föresten har jag inte berättat om min lilla kisse som vi ska få,
av Marcus mamma! Kommer nog nästa vecka!




För övrigt vart jag hemma idag...jävla gallblåsan som lever livet igen!
Men idag ringde jag till kirurgen för nu var det faktiskt 3 månader sedan
jag hörde något från dom. Så nu har jag fått mig en tid
den 21/6 för en opertion tror jag om jag fattat rätt!?
Vilket säkert kommer leda till en nykter midsommar för min del ;/
Men jag vill så gärna bli av med skiten nu så det kan det vara värt!
Är dock lite nervös inför själva operationen :S
Det är ju ingen större operation, den görs på drygt en timma och sen
får du åka hem samma dag om det nu inte skulle
bli några komplikationer då klart! ;)
Men lite nervös är jag....De ska ju liksom ta bort en del av mig!



Nu ska jag nog ta och se om jag får i mig lite frukost :)

Kommentera här: