Åter hemma igen då!

Ja gott folk nu har det hänt både det ena och det andra vill jag lova!
Operation och förlovning!



Som ni vet har jag ju haft problem med min galla och nu efter 1 år
har jag äntligen opererats :)
Gick ju så där...oftast gör de tillhålsoperation men det gick inte så
de fick snitta upp mig lite..:S
Så nu är jag sjuksriven i 2 veckor vilket känns lite segt men
det är ju bra så jag hinner läka ihop. :D
15 st stenar plckade de ut iaf!




Så har jag och älsklingen förlovat oss ;)


Älskar min lilla Marcus <3

1 JAG VET!!:

skriven

Tycker bara synd om dig lilla gumman som är tsm med en sådan person som Marcus, otrogen och ljuger om allt! Synd. I will be there for you when i know more. Nu jag jag bara en sanning och jag vet han hade sex med mig när ni var tsm!

Good luck!

/ M love

Kommentera här: