Tisdag

Så var det början på ny vecka igen :)
Dock börjar jag på mitt schema i morgon igen så nu är det
slut på mina 40 timmar i veckan. Kan inte fatta att 3 veckor har
gått förbi redan.Måste kännas ännu kortare för Lina som har varit
borta och upplevt på mycket kul.Men bara att tjäna nya pengar och boka en ny
resa :)

Börjar inte förens klockan 16.30 i morgon så ska nog tvätta lite på dagen
innan jag sticker. kanske även blir lite disk som marcus lovat göra i morgon
men en vet ju att risken är överhängande att han skjuter på det.;)

På fredag vankas det party i Katrineholm med Jenny skruttan.
Kan inte minnas när jag var i Katrineholm senast faktiskt...:S
Jobbar till 14 så hinner med lite shopping också på H&M som jag
ännu inte besökt,haha!
Sen till kvällen blir det nog Harrys och skaka lite rumpa :D
Risken för att man ska hamna vilsen i dimman är klart given!
Jenny har ju en tendens att på mig bra rund under fötterna!Hahahah!

på lördagen sen blir det till att fira lilla Robin som nu blir stor :D
så får väl försöka hålla mig någorlunda fin på fredagen.

Söndagen däremot är ett annat kapitel ;)


Over and Out!
1 Jenny:

skriven

Har en tendens att få dig rund under fötterna, varför skyller alla på mig när dom blir onyktra? Folk dricker ju frivilligt ;)

Kommentera här: