Bara några timmar kvar till ny vecka..:)

Så var helgen över...igen.. Fredagen gick ganska lugnt till. Var till en början lite osäker på om det skulle bli en sväng till Katrineholm eller om jag skulle hålla mig hemma. men efter att ha slängt ett öga i plånboken vart det hemma kväll för min del. Så öppnade mig en flaska vin sen kom marcus hem i sällskap med Ronny och Marita. Sedan kom Robin också över men vart inte så mycket mer livat. Igår vart det nog lite mer..eller iaf för min del ;) Åkte in till Örebro vid 3 tiden eftersom vi skulle va hundvakt till lilla Mino då pappa och Lena skulle på Öl och Whiskey mässan. Så jag och Marcus slängde oss i soffan och glodde lite film,läste, kollade på foton och pratade tills pappa och Lena trillade in vid 8 tiden. Så vart det lite mera vin och prat tills klockan vart natt och vi kom fram till att vi skulle åka hem och inte sova kvar. Marcus va ju så duktig eftersom han var nykter fast jag tror ju bara att han hade avsmak eftersom det vart lite mycket för honom i fredags men det skulle han väl aldrig erkänna ;) Ja så var det jobbet igen imorgon. 9.30-18.30 både i morgon och tisdag men sen kommer Lina tillbaka till jobbet så återgår till mitt vanliga schema på onsdag. :) Kan inte riktigt fatta att hon varit borta i 3 veckor då, vart tar tiden vägen?! Snart är det jul också och jag vill börja julpynta men får snällt vänta ett tag till tyckte Marcus. Iaf tills det har blivit december månad..SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ långt kvar..:( Nä ska ta och sluta kladda nu..Godnatt! :)

Kommentera här: