Ingen idé att ursäkta sig för bloggandet ;)

Ja som sagt sällan men mycket blir det var gång när det är dags att sätta sig med bloggandet igen ;)

Sedan bröllopet har tiden bara flytit på som vanligt med jobb,Marcus och galej :D

Förra helgen var det dags för Hasselbacken igen denna gång vart det
dock lugnare för min del då jag skulle börja jobba klockan 10 på söndagen.
För Marcus del däremot vart det nog en hel del kan jag säga men men hem
kom vi iaf eller till Linus där vi sedan slaggade.

I går var jag ledig så Marcus tog med mig till Norrköping där vi gick i affärer och
käkade wook samt gick på filmen Brûno som jag VERKLIGEN måste rekomendera!
Åkte hem och la oss i sängen för att glo på film men fick inte sova något sen på natten då magen
fuckade ur igen. Trodde jag skulle behöva åka in till sjukan idag men det har gett med sig så
skippar nog det.

På fredag drar jag,Marcus och Linnea till Karlskoga. Ska ordna kräftskiva i år igen
dock kommer inte grabbarna,lena och pappa förens på lördag så vi får ha lite grillparty
och värma upp på fredagen. Var egentligen inne på att ta oss en tur på Putte i Parken festivalen
tillsammans med pappa och Lena på fredagen men sparar pengarna och drar till Grekland
i stället. Troligen i september :D

Annars har jag väl inte så mycket mer att tillägga för stunden, förutom att det snart börjar
närma sig att söka jobb ordentligt. Ska ju till Sthlm i vinter så kanske borde orda mig ett
 jobb snart om jag ska ha råd att betala hyran. ;)

XoXo
Gossipgirl ;)

Kommentera här: