Bröllop,Party,Mc Donalds och Hästar!

Händer mycket i veckorna nu måste jag säga.
Jobbar som ett as och umgås med vänner på kvällarna.
Dessutom har det väl gått åt en hel del vinboxar också de
senaste veckorna. Bla en i fredags. Det hela började i torsdags kväll
när jag sov hemm hos marcus och skulle sova. Huvudvärk!!
Men på fredag morgon var det bra men efter att ha jobbat några timmar
så var huvudvärken där igen. Proppade i mig alevedon men det hjälpte inte
så i stället fick jag sluta tidigare. Åkte hem och sov en stund på sängen så mot kvällen
kändes allt mycket bättre så Erika kom förbi och hämtade upp mig så åkte vi till Robins sommarstuga som
ligger ut mot Lyttersta. Där öppnade jag vin dunken och skulle bara ta mig något glas men 
14 glas senare insåg jag att jag skulle ha slutat för en stund sedan.
Fick tag på Ludde och Stina som jag spenderade en utav mina bästa tonårs sommrar med.
De kom dit med båt och plockade upp mig och släppte sedan av mig vid sågen vid Ekesjö
skola. Inte alls långt från mig men med 14 glas vin i benen är det lite jobbigt. 
Skorna hade jag glömt kvar i stugan så vandrarde i grus hem. bara en liten bit upp
påvägen satte jag mig på huk för att rota i min väska och tappade självklart balansen
så där satt/låg jag mitt i vägen. Ridskolans hästar som går på sommarbete i våra hagar
vart väldigt nyfikna på vad jag var för lite rymdvarelse så de kom fram och tittad på mig.
Satt där en stund och funderade på om jag skulle ta mig en häst upp till änden av hagen och sedan gå sista biten men vart inget av. Vl hemma kom jag knappt in, va säker på att någon bytt ut min nyckel eller något för den 
funkade inte. Väl inne kom jag på att jag skulle äta chips vilket slutade i att jag tappade
chips påsen med öppningen neråt i trappen. YES! Skit samma tänkte jag och vandrade ner i 
alla chips. När marcus sedan kom för att lägga sig i sängen var den full med chips
smulor men va fan en kan ju inte lyckas med allt..

Igår var det äntligen dags för Ellens bröllop så med sprängende huvudvärk 
drog jag mig upp ur sängen. Trodde ett tag att huvudet skulle falla av men satt kvar hela dagen.
Så kom Stina och hämtade upp mig och körde mig till stan där nästa bil väntade på mig
som gick mot sköldinge.Frukost fick jag med mig från Mac Donlads. Självklart spillde jag halva fantan 
på min nya känning, innan jag ens kommit in i kyrkan!!Efter sermonin åkte vi tillbaka till stan
jag,Madde,Barbro och Anna åkte till Olympus och käkade. Så gick vi upp till Barbro för lite drick
och tvättade min klänning som jag sedan bara lyckades hålla ren i drygt 2 timmar för när jag sedan skulle
öppna en öl i bilen skvätte det från kapsylen så va ska man säga?
åkte hem vid 10 då Marcus kom och hämtade mig med Linus.

Marcus: "Vi ska bara svänga förbi Mc Donalds och köpa med käk till alla"
Jag: "Okej"

Väl framme vid Mc Driven

Mc Donalds: "Välkommen till Mc Donalds det går bra att beställa"
Marcus: "Hej jag skulle vilja beställa 25 Cheeseburgare"
Mc Donalds: "okej"
Marcus: "och 25 Big Mac"
Mc Donalds: "5 cheese och 25 Big mac "
Jag sitter mest som en fågelholk och fattar inget!
Marcus: "Nej!25 cheese och 25 big mac"
MC Donalds: "Okej välkommen fram..."
Jag: "Jösses hur mycket folk är ni i stugan egentligen??"
Marcus: "Nio med dig!"
Jag:"Men..men..jag är inte ens hungrig.."
Mc Donalds: "Det blir 1235"
Linus:"VA!?!?!?NÄr vi ringde skulle det gå på något på nio hundra.
Här ta mitt kort"
Jag: "Hahahahahahahha"

Så efter en halvtimmas väntan på 50 jävla hamburgare var vi
äntligen på väg till sommarstugan. Själv fick jag trängas med en stor back
fullproppad med hamburgare! Men alla åt som djur sen, Jmmy fick i sig 4 big mac och ca 5 cheese.
Det vart hamburgare till frukost för grabbarna idag iaf :D

Nu sitter jag iaf i bilen för jag, Mamma och Bea ska och rida islandshästar idag :D
Tackar gudarna för att jag slapp vara bakis idag :D

Nu orkar jag inte kladda mer! pussssss
    

Kommentera här: