Fredag, time to shop!

Igår drog jag och Alexandra till Örebro för att ordna de sista prylarna till Sälen. Iaf i klädväg, vart några butiker till men det får man räkna med ;) Så idag bär det av till Katrineholm för att kirra sista alkoholen och stor handla mat på Willys. 
Sart dags för avfärd kan man säga ;D Ska bli sjuuuuuuuuuuukt kul!! Är så gryyymt laddad på detta..Roligast kommer nog bli att se alla halka runt på sina skidor, hahah! Ska slå mig ner i backen med en kall öl och bara garva med videokameran i högsta hugg! ;D hahahah!  

Ikväll är det ju som sagt fredag, och vid detta lag vet nog ALLA om vad jag brukar pyssla med på fredagar.
Jo, skumpan men i dag vet jag inte om det blir något. Funderar på att bara pusta ut efter allt packande och shoppande.Det återstår att se som vanligt, jag har aldrig driket koll på vart jag hamnar i slutet av kvällen så varje dag är ett äventyr kan jag lova ;) 

Nä nu ska jag ta och se om jag får tag på Alexandra igen...inge kul att hänga på jobbet när man slutat. ;)


Någon som är intresserad av att få naglarna fina??
Nedan är en bild på Alexandras naglar som jag fixade för ett tag sen..;)

 


Väskorna finns fortfarande kvar om någon vill köpa?
(Se tidigare inlägg för info..)




The Queen!

Kommentera här: