Bara några timmar kvar till avfärd!

Yes väskan packad och två till som hoppat av så nu blir det jag och Alexandra.
Från att vara 11 ner till 2 är inte illa pinkat kan jag lova.
Till en början va det ganska surt, men efter noga funderanda lätt det inte illa med fyra sängar var, ingen kö till toan eller duschen, mindra mat att laga,alla grabbar för mig själv och en hel bil med bara tjejprylar. Ja bilen kommer va smockad kan jag lova....nedan följer vårat last som ska få plats i pappas bil.

*Två rullväskor
*Två trunkar
*En påse med stereoanlägg
*En påse med sängkläder
*En påse med Alles skidkläder
*4 plattor öl
*2 liter sprit
*3 "bag in dah box"
*1 platta energidryck
*1 flaska vin
*1 skumpa


Ja vi kommer nog få det ganska roligt kan jag lova, om inte annat kommer jag tillbaka full och odräglig ;)
Dessutom fick vi höra att det skulle var någon form av singel vecka där uppe så det ökar ju bara chansen för att jag ska få mig en sovpartner. Inte för att Alexandra är så dålig att sova med men lite variation har ju aldrig skadat ;)

Så i morgon klockan 9 sitter vi i bilen på väg till Örebro som är vårat första stopp. Där ska vi hämta pappas bil eller rättare sagt byta bil. Han får en Audi i byte mot en fiiiiiiiiiiiiiin Mercedes ;)
Sen bär det vidare mot Sälen!!!
*Weeei*
För skojs skull har vi med oss videokamera och digitalkamera så det kommer nog bli lite bloggande från det härliga fjället, där jag personligen och min kära kompanjon ska avnjuta måååånga kalla öl på toppen! ;)

Näha om man snart skulle ta och sova så det blir nästa dag snart!

Se upp i backen!
Här kommer norrbaggen och Bambi på hal is!

Kommentera här: