Onsdag, bara några få dagar kvar till helg igen ;)

Det sista jag fick höra av min kassachef i fredags var
"Tyvärr Desirée så har inte jag några timmar åt dig nästa vecka".
Okej tänkte jag då får väl jag lite tid till att hitta på annat, men ikke!
Måndagen var jag ledig så jag tog mig en sväng till Katrineholm och hämtade
 lillasyster så bar det vidare till Hällfornäs för att hälsa på mormor och morfar.
Runt 7 tiden tror jag vi åkte där i från hem till syster och gjorde våfflor med glass ;)
Så tog vi oss en tur till Emelie och Magnus för att se på lilla tösen Ellen.
Såååååå söööt och såååååå liten ;)

På tisdagen började jag jobba kl.13 så  fick mig lite sovmorgon
innan jag satte mig i bilen tillbaka till Vingåker.

Så var det plötsligt idag. Startade dagen som vanligt med lite sovmorgon ;)
Så bar det av ner mot jobbet. Har ju inte tidigare nämt att de bygger om på
ICA, men det är fullt med snickar grabbar på bygget kan jag säga.
Och rörrigt är det men hoppas det blir bättre snart, så kunderna slutar klaga så FÖRBANNAT!

På fredag bär det som sagt av till Örebro med lillasyster. Vi ska på bio med pappa pch Lena,
vi ska se "Män som hatar kvinnor". Så det ska bli kul!!
Så pratade vi jag och Bea om en liten utgång på krogen efter bion så vi får se vad som händer.


Ciao Vässlan!

Kommentera här: