Tisdag

Så var det då tisdag och veckan har börjat rulla igång.
Och det SNÖAR ute!!! :) :) :)

Helgen var väldgit kul, vi hade det jätte trevligt på middagen i
örebro med hela familjen och maten var super :D






Söndagen däremot var inte lika super.Trodde seriöst att huvudet skulle falla
av men jag överlevde dagen. Igår skulle jag ha åkt till Ullared med Sofie och Emelie
men det sket sig så vart hemma och ordnade lite med mitt CV och så.
Tänkte att jag skulle ta och leta lite jobb i Finspång till nästa år :)

Igår va det dags att klä granen tyckte jag, sagt och gjort!
Den vart jättefin! :D



Idag dock är det inte mycket som händer. Är ledig men tänkte ta tag i tvätten
om det finns någon ledig tid. Sen blir det nog lite städning och pepparkaksbakning.
Marcus åkte vid nio tiden till Norrköping. Han ska på konsert ikväll så får som
sagt underhålla mig själv hela dagen. ;)


Har föresten glömt att berätta om vad ICA har planerat att ta in inom kort!
De ska ta in min favorit igen!
Vanilla Coke!!!
Dessutom ska de ta in två smaker till som jag bara måste prova!

 

ja det var väl vad jag hade och säga för idag..over and out!

pussss


Kommentera här: