Rik på 2 sekunder..



Ja det hetaste ämnet resten av helgen har varit vilka som dansade på bordet hemma hos syrran,vem som kom bort vart, och vem som föll mest.  För att plocka upp där jag avslutade sist...Drog som sagt i väg på julbord med syster, mamma och micke. Jag hade ju räknat med en att vi inte skulle vara mer än vi smat mormor och morfar, men nej..där var också mammas bror,hans sambo,hans 3 bran och hennes 2 ungar så det var lite liv i luckan kan man säga. Jag kämpade mest med att hålla mig vaken och verka någorlunda pigg. Tror jag fick till det ganska bra ;)
Så var det dags att åka hem med fullstoppad mage och lite julklappar. Väl hemma hos syster i stan packade jag ihop sakerna och tog bilen hem till "Mr J", vi tillbringade kvällen med film, riskakor & ost. Så tog trötteheten över och jag nickade till ca 6-7 gånger innan jag kraschade i sängen och "Mr J" fick släcka lampan.

Tyvärr hade jag lite ärenden att uträtta så när klockan ringde på morgonen var jag inte ett dugg pigg . fick hämta upp Bea hos henne åka hem till mor, duscha och så köra ner till vingåker för att hjälpa pappa och lena med flytten.
Så när det var klart drog hela famlijen på 6 st in på Salambo och käkade mat för att fira lillebror som fyller 19 idag. Grattis! ;)
Klockan 3 skulle jag va hemma hos Jenny för att fixa hennes naglar men var nog inte där förens klockan 15.30.
 Så nu är jag äntligen hemma hos mamma igen och ska snart lägga huvudet på kudden för jag är bra slut från denna helg på 4 dagar ;D

Så vart man lite rik idag..fick en ganska fin och saftig julklapp idag kan jag lova ;)  klirrade till med 20 lakan idag på kontot, en liten julklapp från farmors bror och hans fru i Norge. Inte illa men dessa ska sparas till min nya lägnehet sen som jag ännu inte hittat ;(  men nu kan man ju spara ihop till lite fina möbler ;D
Vill såååå gärna flytta men så var det där med jobb igen, dock ska jag ju stanna i örebro efter nyår och ordna lite med jobb ansöknigar så man får hålla tummarna ;D

Föresten har eventuellet ordnat med lite mer folk till Örebro på nyår. så hoppas vi blir ett litet tjej gäng som sätter örebro i gung ;D Dock är bröderna i örebro lite mer sega på sin front, att ordna till med nyårs fest men allt går att lösa ;)

Nä ni gott folk nu får det räcka, dags att jobba i morgon igen ;)

Tjingeling! The Queen

Lite bilder från helgen..;D











Fredagens dansare... ;)





 

1 jenny:

skriven

Tackar för fin fina naglar...Håller ännu trots tuff lek med hunden...Kramar tills vi ses nästa gång!! Vem vet kanske vännen skumpan får vara med då??? Eller har filmen redan gått av tills dess...LER

2 Dessi:

skriven

Hoppas de håller annars blir det akryl nästa gång. själv orkade jag inte ordna min nagel igår så får gå med nio långa och en kort idag ;) Vännen skumpan är med nästa gång och även en tom rulle så det finns stor chans att det är svart ;D haha

Kommentera här: